۲۵ مهر ۱۴۰۴
گل گهر
لوح زرین نوآوری برتر ایرانی برای شرکت گل گهر
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش
فولاد کاوه جنوب کیش
اعطای نشان تعهد محیط زیست به فولاد کاوه جنوب کیش
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش
همراه اول
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار شد

به گزارش تیترصنعت، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه روز چهارشنبه 23 مهرماه جاری با حضور لیلی نیاکان رئیس پژوهشکده بیمه، جواد گودرزی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های بیمه در سالن جلسات پژوهشکده بیمه برگزار شد.

لیلی نیاکان در این نشست با بیان اینکه روابط‌عمومی یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت صنعت بیمه است تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان یک علم و نهاد اجتماعی، نقشی تعیین‌کننده در ایجاد تعاملات سازنده، ارتقای تصویر سازمانی و تبیین سیاست‌های صنعت بیمه دارد.

وی افزود: امروز هیچ تردیدی در اهمیت ارتباطات وجود ندارد و روابط‌عمومی‌ها باید با نگاه علمی، نظام‌مند و هدف‌گرا، مسیر ارتباط مؤثر با جامعه را هدایت کنند.

وی با اشاره به اهمیت همایش بیمه و توسعه، این رویداد را فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های صنعت بیمه و ارتقای جایگاه ارتباطی آن عنوان کرد و افزود: موفقیت همایش در گرو هم‌افزایی روابط‌عمومی‌ها، هماهنگی میان نهادهای بیمه‌ای و استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی است.

رئیس پژوهشکده بیمه ادامه داد: اطلاع‌رسانی هدفمند، طراحی پیام‌های منسجم و روایت‌محور و ارزیابی اثربخشی رسانه‌ای، از الزامات روابط‌عمومی حرفه‌ای در چنین رویدادی است.

نیاکان همچنین از نقش کلیدی روابط‌عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی، مدیریت تصویر سازمانی و تحلیل بازخوردها پس از همایش سخن گفت و تأکید کرد: هر همایش، فرصتی برای یادگیری و بهبود است و باید تجربه‌های آن، سرمایه‌ای برای ارتقای ارتباطات آینده صنعت بیمه باشد.

رئیس پژوهشکده بیمه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری تمامی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه، بر ضرورت استمرار جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی هدفمند برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش بیمه و توسعه تأکید کرد.

در ادامه نشست، جواد گودرزی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ایران، گزارشی از برنامه‌های مشترک روابط‌عمومی‌ها ارائه کرد.

وی به اجرای زنگ بیمه در مدارس کشور، انتشار ماهنامه “قلک” و توزیع بسته‌های آموزشی و هدایا در مدارس به مناسبت روز بیمه اشاره کرد و از حضور صنعت بیمه در نمایشگاه کیش اینوکس خبر داد.

در این جلسه مدیران  روابط عمومی صنعت بیمه با بیان دیدگاهها و نظرات خود بر ضرورت هماهنگی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای با مشارکت تمامی شرکت های بیمه ای تاکید کردند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو شرکت فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان

1 ماه پیش
لوگو فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان

1 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

1 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

1 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

4 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

4 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

4 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

4 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

4 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

4 ماه پیش
لوگو-بانک-صادرات-ایران

بانک صادرات ایران

4 ماه پیش
لوگو-بانک-ملی

بانک ملی

4 ماه پیش