۲۱ مهر ۱۴۰۴
فولاد خوزستان
سیگنال قیمتی فولاد خوزستان در بورس کالا؛ برتری برند معتبر بر قیمت پایه
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
5 ساعت پیش
ایمیدرو
تقویت نظارت نظام‌مند HSE در مجتمع‌های معدنی ایمیدرو
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
5 ساعت پیش

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیركل آموزش‌وپرورش و شعب خراسان رضوی

به گزارش تیترصنعت، دکتر جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این شرکت، روز دوشنبه 24 شهریورماه جاری، طی سفر به مشهد مقدس، با مصطفی اسدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی، معاون پشتیبانی، جمعی از مسئولین و کارشناسان ادارات رفاه در محل اداره کل آموزش‌وپرورش این استان دیدار و در خصوص توسعه خدمات و ادامه همکاری‌های بیمه‌ای، گفت‌وگو کرد.

در این نشست، دکتر رضا جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزش‌وپرورش و ارائه بیش از 37 میلیون خدمت بیمه‌ای طی سه سال به بیمه‌شدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوب‌تر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمه‌نامه‌های جامع ویژه کارکنان و دانش‌آموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیازهای فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزش‌وپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های احتمالی تأکید کرد.

پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا به‌همراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمه‌ای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌گذاران تأکید کرد.

در ادامه سفر، دکتر رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمه‌نامه‌های خُرد و استفاده از ظرفیت بیمه‌نامه‌های کلان به‌منظور توسعه بازار سخنرانی کرد.

وی با تأکید بر رویکرد تحول‌گرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالی‌شدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخ‌گوی نیازهای روزافزون بیمه‌گذاران باشد.

ایشان همچنین مشتری‌مداری را اصلی‌ترین سرمایه شرکت دانست و افزود: اعتماد بیمه‌گذاران بزرگ‌ترین پشتوانه برای تداوم مسیر توسعه است و همه همکاران باید تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات باکیفیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه با پاسخ به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و هم‌افزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.

این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمه‌گذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای انجام شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو شرکت فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان

1 ماه پیش
لوگو فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان

1 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

1 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

1 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

4 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

4 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

4 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

4 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

4 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

4 ماه پیش
لوگو-بانک-صادرات-ایران

بانک صادرات ایران

4 ماه پیش
لوگو-بانک-ملی

بانک ملی

4 ماه پیش