۲۲ شهریور ۱۴۰۴
همراه اول
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
4 ساعت پیش
بانک ملی
بازدید مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران از خدمات ویژه اربعین در کردستان
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
4 ساعت پیش
بانک ملی
دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی با فعالان اقتصادی استان
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
4 ساعت پیش

توسعه فناوری دیجیتال بانک مسکن در مسیر ارتقای خدمات و جذب مشتریان

به گزارش تیترصنعت، بیدی با اشاره به تلاش‌های همکاران حوزه فناوری در بهبود سطح خدمات الکترونیک برای مشتریان گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاری می‌توان به توسعه سامانه پرداخت با کارت به منظور افزایش ظرفیت و تاب‌آوری این سامانه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با توسعه خدمات همراه بانک مسکن، نزدیک به ۲۰۰ هزار مشتری جدید در سال جاری به جمع مشتریان بانک اضافه شده است؛ ادامه داد: در مدت اخیر، زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه تسهیلات به صورت غیرحضوری نیز در بانک مسکن پیاده‌سازی شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: حوزه فناوری با درک جایگاه و اهمیت جذب و حفظ مشتریان، تمامی توان خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب، تقویت گستره خدمات، همراه با حفظ و ارتقای سطح کیفی آن به کار بسته است.

وی افزود: در سال جاری شاهد انجام اقدامات موثری در این زمینه بوده‌ایم؛ به نحوی که گزارش‌های آماری مراجع بالادستی از جمله بانک مرکزی در خصوص نحوه ارائه خدمات بانک مسکن در میان بانک‌‌های کشور، گویای این موضوع است.

بیدی با اشاره به اقدامات در بخش دستگاه‌های کیوسک و پایانه‌های شعب گفت: نرم‌افزار یکپارچه دستگاه‌های کیوسک آماده شده و نصب و ارتقای نرم‌افزارهای کیوسک در حال انجام است. همچنین طرح تخصیص دستگاه‌های پایانه شعب جدید مدل Lynx با تکنولوژی روزآمد در دستور کار بوده و در برخی استان‌ها به صورت پایلوت اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اثرگذاری بانکداری الکترونیک در جذب منابع بانک گفت: علاوه بر جذب میزان خوبی از منابع از طریق افتتاح حساب‌های غیرحضوری در بانک مسکن، با تلاش و خدمت‌رسانی همکاران و حفظ پایداری درگاه‌های مختلف، رقم قابل توجهی در بخش جذب و وصول نقدی به دست آمد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در پایان سخنان خود، از فراهم‌سازی بستر ارائه تسهیلات غیرحضوری به مشتریان و ایجاد زیرساخت چک دیجیتال با هدف پوشش مشتریان در تمامی مناطق کشور خبر داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو شرکت فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان

3 روز پیش
لوگو فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان

5 روز پیش
لوگو-شرکت-فولاد-خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

1 هفته پیش
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

2 هفته پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

3 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

3 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

3 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

3 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

3 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

3 ماه پیش
لوگو-بانک-صادرات-ایران

بانک صادرات ایران

3 ماه پیش
لوگو-بانک-ملی

بانک ملی

3 ماه پیش