۱۵ شهریور ۱۴۰۴
فولاد مبارکه
آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌ها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
4 ساعت پیش

آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌ها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه

به گزارش تیترصنعت، هادی نباتی‌نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد گفت:

در دنیای امروز ارتباطات ناگزیر به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی هستیم و باید از روابط عمومی سنتی فاصله بگیریم؛ مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه امروز از سه محصول “سامانه رصد”، “سند یکپارچه” و “داشبورد جامع” رونمایی کرد، محصولاتی که حاصل چندین ماه کار مطالعاتی است.

وی افزود: بی‌تردید رسانه و ارتباطات بازوی تولید به حساب می‌آیند و خوشبختانه این مهم در گروه فولاد مبارکه محقق شده است؛ امروز فصل جدیدی از همکاری‌ها و فعالیت‌های مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه آغاز شده و در همین راستا به‌دنبال تقویت هم‌افزایی، یکپارچگی و هم‌صدایی در روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هستیم.

از دیگر سو این نکته قابل توجهی است که تحول در حوزه ارتباطات نیازمند ایجاد احساس اضطرار برای برداشتن گام‌های خلاقانه است. نمایشگاه‌ها و پاویون‌های تخصصی با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه تجربه‌های ارزشمندی به ارمغان آورده که باید تقویت شوند.

مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه باید در دستور کار خود قرار دهند، برنامه‌ریزی برای برگزاری بازدیدهای فناورانه است که شامل بازدیدهای مشترک بین فولاد مبارکه و مجموعه‌های نوآوری، تحول دیجیتال و سایر شرکت‌هاست و هدف آن نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه فولاد مبارکه است. این بازدیدها به انتقال فناوری، تحول دیجیتال و همکاری‌های مشترک کمک می‌کند و به تقویت تصویر و شناخت بهتر از ظرفیت‌های گروه فولاد مبارکه یاری می‌رساند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی گسترده و مؤثر از دستاوردهای گروه فولاد مبارکه در راستای ایجاد تصویری یکپارچه، منسجم و قدرتمند در مسیر تحول و توسعه سازمانی نقش مؤثری دارد؛ ما به دنبال هم‌صدایی و هم‌افزایی بیشتر در روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هستیم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیجیتال، رسانه‌ها و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، این اقدامات به گروه فولاد مبارکه کمک می‌کند تا در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی جایگاه خود را تقویت کند. روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه باید ارتباطات مؤثری با یکدیگر داشته باشند که این امر نیازمند برگزاری جلسات منظم و هماهنگی‌های نزدیک با همدیگر است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو-شرکت-فولاد-خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

2 روز پیش
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

4 روز پیش
لوگو شرکت فولاد سنگان

شرکت فولاد سنگان

1 هفته پیش
logo-sabanour

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

3 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

2 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

2 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

3 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

3 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

3 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

3 ماه پیش
لوگو-بانک-صادرات-ایران

بانک صادرات ایران

3 ماه پیش
لوگو-بانک-ملی

بانک ملی

3 ماه پیش