به گزارش تیتر صنعت، این ارتباط روز چهارشنبه ۵ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰ صبح از طریق سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۶۶۶ سازمان برقرار میشود.
اهداف این برنامه:
• ایجاد بستر ارتباط مستقیم میان مدیر عامل و بیمهشدگان
• دریافت و بررسی مشکلات، دیدگاهها و پیشنهادهای ذینفعان
• پاسخگویی شفاف، سریع و مسئولانه به پرسشها
• تقویت اعتماد عمومی و ارتقای کیفیت خدمات سازمان
مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی سازمان بیمه سلامت ایران از عموم بیمهشدگان دعوت میکند با تماس با شماره ۱۶۶۶ در این برنامه مشارکت داشته باشند.
نظرات کاربران