۲۰ مرداد ۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل: این مؤسسه با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان دارای معلولیت، و همچنین نگاه ویژه به مسولیت های اجتماعی، اقدام به مناسب‌سازی دستگاه‌های خودپرداز (ATM)  و کشلس (Cashless) در شعب منتخب خود نموده است. این اقدام در پی تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی انجام شده تا همه مشتریان بدون محدودیت بتوانند از خدمات بانکی استفاده نمایند. طبق این گزارش، مؤسسه اعتباری ملل در تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی، دستگاه‌های خودپرداز و کشلس منتخب را به‌گونه‌ای تجهیز و طراحی نموده است که امکان استفاده برای افراد دارای معلولیت فراهم می باشد .

توسط مؤسسه اعتباری ملل صورت پذیرفت؛

مناسب‌سازی شعب جهت دسترسی به دستگاه‌های خودپرداز و کشلس برای افراد دارای معلولیت

گامی دیگر در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مؤسسه اعتباری ملل

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل: این مؤسسه با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان دارای معلولیت، و همچنین نگاه ویژه به مسولیت های اجتماعی، اقدام به مناسب‌سازی دستگاه‌های خودپرداز (ATM)  و کشلس (Cashless) در شعب منتخب خود نموده است. این اقدام در پی تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی انجام شده تا همه مشتریان بدون محدودیت بتوانند از خدمات بانکی استفاده نمایند.

طبق این گزارش، مؤسسه اعتباری ملل در تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی، دستگاه‌های خودپرداز و کشلس منتخب را به‌گونه‌ای تجهیز و طراحی نموده است که امکان استفاده برای افراد دارای معلولیت فراهم می باشد.

گفتی است،این تغییرات شامل نصب و راه‌اندازی رمپ‌های دسترسی، جانمایی مناسب دستگاه‌ها و بهینه‌سازی ارتفاع و فضای اطراف آن‌هاست تا مشتریان با شرایط جسمانی مختلف به راحتی از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، این اقدامات مناسب‌سازی نه‌تنها در شعب تهران بلکه در استان‌های مختلف کشور نیز اجرا شده و سیاست مؤسسه بر آن است که همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات بانکی به‌صورت برابر بهره‌مند شوند.

همچنین، مؤسسه اعتباری ملل پیش‌تر با هدف خدمت‌رسانی به روشندلان وتسهیل امور بانکی این عزیزان ، ۱۰ شعبه خود را به سامانه برجسته‌نگار، نمایشگرهای بریل و نرم‌افزار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز نموده که عبارت است از: شعبه های شهدای کرج،گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد و مدرس بیرجند.

مشتریان عزیز ضمن بهره‌مندی از این امکانات می‌توانند از سایر خدمات بانکداری الکترونیک شامل متابانک، همراه‌بانک و اینترنت‌بانک نیز استفاده نمایند.

 

فایل اسامی شعب دارای تجهیزات مناسب سازی شده

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

ایجاد 6 تا 10 هزار نفر فرصت شغلی با اجرای پروژه‌های توسعه فولاد مباركه

22 ساعت پیش

فولاد در مسیر برقی‌سازی: بازتعریف استراتژی در عصر خودروهای الكتریكی

2 روز پیش

برنامه GEDP در آرسلورمیتال

2 روز پیش

نقش بی‌بدیل كاركنان فولاد مباركه در تولید، خلق ثروت و توسعه ملی

2 روز پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

2 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

2 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

2 ماه پیش

بیمه تامین اجتماعی

2 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

2 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

2 ماه پیش

بانک صادرات ایران

2 ماه پیش

بانک ملی

2 ماه پیش