۱۳ مرداد ۱۴۰۴
داد و ستد بیش از ۲ میلیون تن محصول در بورس کالا
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
6 ساعت پیش
روابط عمومی ها باید در قلب تصمیم گیری ها حضور داشته باشند
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
6 ساعت پیش
پیوند تجار ایران و پاکستان با محوریت مناطق آزاد
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
6 ساعت پیش

روابط عمومی ها باید در قلب تصمیم گیری ها حضور داشته باشند

به گزارش کالاخبر ،جهرمی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت راهبردی روابط‌ عمومی‌ها در ساختارهای سازمانی بر حضور مؤثر و هدفمند این واحدها در تمامی جلسات تأکید کرد و گفت: تجربه نشان می دهد که هماهنگی مدیران با روابط عمومی در ارائه پاسخ‌های دقیق و به‌موقع، ضامن شکل‌گیری اعتماد عمومی است. مدیران باید به شناخت روابط عمومی‌ها از فضای رسانه‌ای و دایره مخاطبان اعتماد کنند و پاسخگویی سازمانی را با زمان‌بندی و تحلیل این واحدها هماهنگ سازند.

مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اهمیت آموزش مدیران برای تاب‌آوری رسانه‌ای و کنترل هیجانات رفتاری، پیشنهاد کرد که دوره هایی برای ارتقای سواد رسانه ای و برنامه هایی برای حضور هدفمند مدیران در عرصه پاسخگویی عمومی تدوین شود.

به گفته جهرمی، انتقال هوشمندانه دغدغه‌ها و انتقادات مطرح در فضای مجازی به‌عنوان در دسترس‌ترین بستر نظارت مردمی، باید از سوی روابط عمومی‌ها به مدیران منتقل شود؛ همچنین تنوع‌بخشی به محتوا متناسب با نیاز بازار و مخاطب، ضرورتی برای روابط عمومی‌هاست.

وی دقت در اطلاع‌رسانی، سرعت در پاسخ‌گویی، صداقت در انتشار اطلاعات و همچنین بهره‌گیری سازنده از انتقادهای مطرح‌شده در فضای مجازی را از ارکان ارتباط موثر با افکار عمومی‌ برشمرد.

مدیرعامل بورس کالا با اشاره به ویژگی ۲۴ ساعته و پرچالش بودن کار روابط عمومی‌ها، بر نقش این واحدها در ایجاد همدلی درون‌سازمانی تأکید کرد و روابط عمومی را نه صرفاً بازوی رسانه‌ای بلکه بازوی راهبردی در اعتمادسازی دانست.

در ادامه این نشست، امیر لعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با تأکید بر تحول مفهوم روابط عمومی در عصر رسانه‌های اجتماعی، اظهار داشت: رویکرد کلاسیک دیگر پاسخ‌گو نیست. تنها راه موفقیت روابط عمومی‌ها، شفافیت و صداقت در تعامل با افکار عمومی است که این مهم به تغییر رویکرد مدیران نیز نیاز دارد.

لعلی همچنین بر خرد جمعی، استمرار در تولید محتوا، بهره‌گیری از قالب‌های متنوع رسانه‌ای و تعاملات چندجانبه با ذی‌نفعان از طریق میزگرد و گفت‌وگوی تخصصی به‌عنوان مؤلفه‌های مدیریت افکار عمومی در عصر جدید تأکید کرد.

در این نشست، سایر موضوعات تخصصی نیز مطرح و برخی موارد به تصویب اعضای شورا رسید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

1 ماه پیش

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

1 ماه پیش

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

2 ماه پیش

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

2 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

1 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

1 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

1 ماه پیش

بیمه تامین اجتماعی

1 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

1 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

1 ماه پیش

بانک صادرات ایران

1 ماه پیش

بانک ملی

1 ماه پیش