به گزارش تیترصنعت، این رویکرد بلندمدت، منجر به صادرات بیش از ۲۷ میلیون تن محصول تخت و ارزآوری بیش از ۱۲ میلیارد دلار از ابتدای فعالیت شرکت تا کنون شده است. ارزهایی که اساس سرمایه گذاری و افزایش ظرفیت فولاد مبارکه در اقصی نقاط کشور و تکمیل زنجیره فولاد و تقویت زیرساختها شدهاند.
ترکیب سهم بازارهای خارجی، یک استراتژی هوشمندانه مدیریت ریسک را آشکار میسازد. فولاد مبارکه با پرهیز از اتکای به یک یا دو بازار، سبد صادراتی خود را در مناطق مختلف جهان توزیع کرده است.


نظرات کاربران