۱۳ شهریور ۱۴۰۴
فرودگاه بین‌المللی چابهار
جانی تازه برای فرودگاه بین‌المللی چابهار
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
12 ساعت پیش
مناطق آزاد
برگزاری سومین جلسه کارگروه بررسی پیش‌نویس لایحه اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
12 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با «تیتر صنعت» تشریح کرد:

نقش حیاتی و چندوجهی روابط عمومی در نمایشگاه‌های گردشگری

محمدرضا اسفندیاری در گفت و گویی گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان برگزارکنندگان نمایشگاه، شرکت‌کنندگان، رسانه‌ها و بازدیدکنندگان عمل می‌کند و نقش بسزایی در موفقیت نمایشگاه دارد.
وی افزود: یکی از این نقش ها، جذب بازدیدکننده است؛ به این معنا که روابط عمومی می‌تواند از طریق تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ایجاد بسترهای مناسب در رسانه‌ها، بازدیدکنندگان را به نمایشگاه جذب کند. این موضوع شامل طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوای جذاب و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی و جلب توجه مخاطبان است.
اسفندیاری، مدیریت انتظارات را از دیگر جنبه های این نقش، عنوان و تصریح کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه، روابط عمومی می‌تواند اطلاعات لازم را در مورد زمان، مکان و فعالیت‌های نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارایه دهد. این اطلاعات به مدیران و بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا انتظارات خود را مدیریت کنند و به تصمیم‌گیری صحیح بپردازند.
وی همچنین به جنبه دیگر این نقش از جهت ایجاد روابط اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه‌های گردشگری، روابط عمومی به ایجاد ارتباطات پایدار میان شرکت‌کنندگان، برگزارکنندگان و رسانه‌ها کمک می‌کند. این ارتباطات می‌تواند به ایجاد همکاری‌های جدید و بهبود روندهای کسب و کار کمک نماید.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ماکو، به جنبه دیگر این نقش از جهت مدیریت بحران، اشاره و بیان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل یا بحران در طول نمایشگاه، روابط عمومی باید به سرعت نقش خود را ایفا کند و اطلاعات درست و به موقع را به ذی نفعان منتقل کند. در واقع این امر به حفظ اعتبار و شهرت نمایشگاه کمک می‌کند.
اسفندیاری، تولید محتوا را از دیگر نقش های روابط عمومی در نمایشگاه های گردشگری ذکر کرد و یادآور شد: روابط عمومی مسئول تولید محتوای مرتبط با نمایشگاه از جمله بیانیه‌های خبری، بروشورها و محتوای دیجیتال است. البته باید این محتوا جذاب و مکفی باشد تا مخاطبان را ترغیب به حضور کند.
وی، گزارش‌دهی را از دیگر جنبه های این نقش دانست و اظهار داشت: پس از برگزاری نمایشگاه، روابط عمومی باید گزارش‌های مفصلی در مورد عملکرد نمایشگاه، بازخوردها و نتایج به دست آمده تهیه کند تا در برنامه‌ریزی‌های آینده به کار گرفته شود و بتوان از آنها استفاده کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ماکو، با اشاره به دیگر نقش این بخش در به تصویر کشیدن برند گفت: روابط عمومی باید به ایجاد تصویر مثبت از برندها و مقاصد گردشگری در نمایشگاه کمک کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه باقری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

2 روز پیش
لوگو شرکت فولاد سنگان

شرکت فولاد سنگان

5 روز پیش
logo-sabanour

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

2 ماه پیش
گهر-زمین

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

3 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

2 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

2 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

2 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

2 ماه پیش
همایون شجریان

برگزاری بزرگترين کنسرت مردمی تاریخ موسیقی ایران با حضور همایون شجریان در میدان آزادی/ همایون شجریان: بانک صادرات ایران همراه ما در کنار مردم ایستاده است

2 روز پیش
لوگوی بانک سپه

رشد 37 درصدی تسهیلات مسکن بانک سپه در نخستین سال دولت چهاردهم

2 روز پیش
بانك ملت

پیام تبریك مدیرعامل بانك ملت به مناسبت روز بانكداری اسلامی

3 روز پیش
بانک ملت

برندگان نهمین دوره قرعه كشی طرح گردونه بانك ملت مشخص شدند

3 روز پیش