۲۷ تیر ۱۴۰۴
منطقه آزاد ماکو | تیترصنعت

رسانه ملی، هم‌پای توسعه ماکو؛ تفاهم‌نامه‌ صداوسیما و منطقه آزاد جان می‌گیرد

در ادامه تلاش‌های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو برای تقویت ارتباطات رسانه‌ای و جهاد تبیین ظرفیت‌های منطقه، سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان باهمراهی مشاور مدیرعامل و مسئول پیگیری‌های ویژه سازمان با حجازی‌فر مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی و حبیبی معاون سیمای این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست، حجازی‌فر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه آزاد ماکو در توسعه استان، بر لزوم توجه ویژه صداوسیما به برندینگ این منطقه تأکید کرد و گفت: ماکو برای صداوسیما مهم است و باید بیش از پیش در معرفی این منطقه فعال باشیم. متأسفانه آن‌طور که باید روی برندینگ این منطقه کار نشده و این خلأ را باید جبران کرد.

او افزود: تفاهم‌نامه همکاری سال‌های قبل میان صداوسیما و منطقه آزاد ماکو که راکد مانده بود، باید مجدداً عملیاتی شود. وی همچنین پخش زنده اجلاس‌های بین‌المللی اخیر از جمله اینوا و اجلاس کشورهای اکو را گامی مؤثر در معرفی منطقه عنوان کرد.

حجازی‌فر همچنین از آمادگی برای ساخت سریال مشترک با مشارکت صداوسیما و منطقه آزاد ماکو برای معرفی جامع این منطقه خبر داد.

در این دیدار، رضا محمدزاده مشاور مدیرعامل و مسئول پیگیری‌های ویژه سازمان منطقه آزاد ماکو نیز از پیگیری جدی برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو نهاد خبر داد و گفت: صداوسیما می‌تواند بازوی رسانه‌ای و تبلیغاتی منطقه آزاد ماکو باشد و در جذب سرمایه‌گذار و توسعه منطقه نقش کلیدی ایفا کند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روایت رسانه‌ای از اقدامات تحولی منطقه گفت:اگر بخواهیم تصویر روشنی از پیشرفت‌های ماکو به افکار عمومی و سرمایه‌گذاران ارائه دهیم، چاره‌ای جز بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت رسانه ملی نداریم. صداوسیما می‌تواند در نقش یک بازوی راهبردی، پیام توسعه و فرصت‌های ماکو را به مخاطبان ملی و بین‌المللی منتقل کند. ما آماده‌ایم با رفع موانع و احیای تفاهم‌نامه پیشین، فصل تازه‌ای از همکاری مؤثر را رقم بزنیم.

در ادامه، سید ذبیح‌الله امام‌زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با بیان اینکه صداوسیما می‌تواند در جهاد تبیین عملکردها و ظرفیت‌های منطقه نقش محوری داشته باشد، افزود: هزینه‌کرد در حوزه رسانه و تبلیغات نه‌تنها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اعتماد عمومی است. رسانه ملی در کنار روابط عمومی، می‌تواند قطار توسعه را سریع‌تر به حرکت درآورد.»

وی بر آمادگی کامل منطقه آزاد ماکو برای گسترش تعاملات رسانه‌ای با صداوسیما تأکید کرد و گفت:در شرایط کنونی که منطقه در حال رشد و جهش عمرانی و اقتصادی است، بیش از هر زمان دیگری نیاز به روایت صحیح، هنرمندانه و مستند از این اقدامات داریم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه باقری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

4 هفته پیش

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

4 هفته پیش

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

1 ماه پیش

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

1 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

3 هفته پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

3 هفته پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

4 هفته پیش

بیمه تامین اجتماعی

4 هفته پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

4 هفته پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

4 هفته پیش

بانک صادرات ایران

4 هفته پیش

بانک ملی

4 هفته پیش