۸ آبان ۱۴۰۴
شرکت نفت ستاره خلیج فارس
شرکت نفت ستاره خلیج فارس امسال نیز رتبه برتر پدافند غیرعامل کشور را کسب کرد
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش
پتروشیمی نوری
پتروشیمی نوری پیشرو در شفافیت مالی و عمل به تعهدات ارزی
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش
پتروشیمی نوری
دریافت رتبه اعتباری A با چشم‌انداز پایدار توسط بزرگ ترین آروماتیک ایران
نوشته شده توسط تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت
3 ساعت پیش

درخشش پتروشیمی پردیس در بیستمین جشنواره انتشارات روابط‌عمومی با كسب ۱۴ عنوان برتر

به گزارش تیترصنعت، این جشنواره با حضور مقامات کشوری، استادان حوزه ارتباطات و مدیران ارشد روابط‌عمومی از سراسر کشور برگزار شد و پتروشیمی پردیس در میان ده‌ها سازمان، نهاد و شرکت صنعتی، به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین روابط‌عمومی‌های کشور معرفی شد.

پتروشیمی پردیس با ارائه آثار برجسته در حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای، موفق شد در بخش‌های مستندسازی، خبر، رسانه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی مولد رتبه نخست را کسب کند، همچنین در بخش‌های وب‌سایت، نشریه داخلی، سرمقاله، گزارش، مقاله، تیتر، بخش ویژه و داستان‌سرایی به رتبه دوم و در بخش‌های مصاحبه و اینفوگرافیک به رتبه سوم دست یابد.

جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور برگزار می‌شود، با هدف ترویج فرهنگ تولید محتوا، ارتقای کیفیت آثار و توسعه انتشارات دیجیتال و تعاملی شکل گرفته است. این رویداد ملی، بستر تبادل دانش و تجربه میان متخصصان و فرصتی برای تقدیر از نخبگان و خلاقان حوزه ارتباطات سازمانی به شمار می‌آید.

در سال‌های اخیر، با توجه به رشد فناوری‌های نوین، جشنواره توجه ویژه‌ای به کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا، تحلیل داده‌ها و شخصی‌سازی پیام‌ها داشته و به محفلی مؤثر برای معرفی دستاوردهای نوآورانه در حوزه روابط‌عمومی تبدیل شده است.

محسن امینی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی پردیس، در این باره اظهار داشت: کسب این موفقیت، نشانه خلاقیت و همت تیم روابط‌عمومی پتروشیمی پردیس در به‌کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و تولید محتوای باکیفیت است، تلاشی که نقش مهمی در ارتقای جایگاه ارتباطات سازمانی شرکت ایفا کرده است.

وی افزود: تمرکز ما همواره بر استفاده مؤثر از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و آنلاین و نیز ایجاد ارتباط سازنده با ذی‌نفعان داخلی و خارجی بوده است. در کنار این، توجه به هنر مردمداری و درک نیاز مخاطبان، اصلی‌ترین رویکرد ما در تقویت تعاملات سازمانی به شمار می‌آید.

در پایان این جشنواره پتروشیمی پردیس به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و اثرگذارترین روابط‌عمومی‌های کشور و الگویی برای سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی در حوزه ارتباطات سازمانی معرفی شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیترصنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها
لوگو شرکت فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان

2 ماه پیش
لوگو فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان

2 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

2 ماه پیش
لوگو-شرکت-فولاد-کاوه-جنوب-کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

2 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

4 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

4 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

4 ماه پیش
لوگو-بیمه-تامین-اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی

4 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

4 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

4 ماه پیش
لوگو-بانک-صادرات-ایران

بانک صادرات ایران

4 ماه پیش
لوگو-بانک-ملی

بانک ملی

4 ماه پیش