۵ مرداد ۱۴۰۴
اهتزاز پرچم پتروشیمی شازند بر فراز قله آرارات
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
53 دقیقه پیش
دعوت تیم دوچرخه سواری به تیم ملی و قهرمانی در تایم‌تریل كشور
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
1 ساعت پیش
بررسی مدیریت موثرتر بحران‌های دریایی در نشست با کمیته هواشناسی استان خوزستان
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
2 ساعت پیش

تاکید مدیران ارشد بانک اقتصادنوین بر لزوم توسعه همه جانبه بانک

تاکید مدیران ارشد بانک اقتصادنوین بر لزوم توسعه همه جانبه بانک

در جریان سفر مدیران ارشد بانک اقتصادنوین به منطقه شمال ایران، بر لزوم بهبود هر چه بیشتر خدمات رسانی به مشتریان، افزایش کیفیت منابع و سود بانک و نیز تلاش برای افزایش سطح رضایت کارکنان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، رئیس هیئت مدیره بانک در جلسه ای با کارکنان منطقه شمال که به صورت حضوری و برخط برگزار شد با بیان این که خط قرمز بانک، رسیدگی به نیاز مشتری است، گفت: همه کارکنان باید خود را جای مشتری قرار داده و با توجه به خواسته های قانونی آنها، همه ظرفیت ها برای پاسخگویی به درخواست های مشتری را به کار بگیرند.

محسن زرندی مقدم با تاکید بر این که بانک از نظر شاخص سودآوری به بالاترین میزان در نظام بانکی رسیده است، گفت: همه تلاش کارکنان باید رشد منابع و افزایش کیفیت سود باشد، به گونه ای که بتوان در این شاخص ها نیز بانک اقتصادنوین را به جایگاه های برتر در بازار رقابتی کنونی رساند.

وی با بیان این که رشد و توسعه بانک باید همه جانبه باشد، اظهار کرد: نباید بر یک قشر خاص از مشتریان تمرکز کنیم، بلکه باید دامنه مشتریان را توسعه داده و از همه پتانسیل های موجود برای گسترش فعالیت های بانک استفاده کنیم.

معاون بانکداری خرد بانک اقتصادنوین نیز با تاکید بر لزوم توسعه و رشد همزمان همه شعب بانک، گفت: نباید عملکرد نامطلوب چند شعبه معدود، عملکرد کل بانک را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

حسن مونسان با بیان این که همه کارکنان شعب باید بر شاخص های عملکردی بانک تسلط داشته و تلاش خود را برای بهبود آنها به کار بگیرند، اظهار کرد: همه باید در قبال عملکرد بانک پاسخگو باشیم و پاسخگویی نباید به عده ای خاص محدود شود.

سعداله عیسی‌زاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز در این جلسه با بیان این که همزمان با افزایش سطح انتظارات مدیران از کارکنان، کمیت و کیفیت جبران خدمات کارکنان نیز ارتقا یافته است، اظهار امیدواری کرد با ادامه فرایند کنونی، سطح رفاه کارکنان نیز افزایش یافته و آثار آن بر عملکرد بانک بیش از پیش نمایان شود.

در ادامه این نشست که پس از بازدید شعب قزوین برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد شعب، دیدگاه های رئیس منطقه شمال و روسای شعب مطرح و راهکارهای لازم به منظور حل مسائل پیش رو ارائه شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

1 ماه پیش

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

1 ماه پیش

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

1 ماه پیش

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

1 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

1 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

1 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

1 ماه پیش

بیمه تامین اجتماعی

1 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

1 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

1 ماه پیش

بانک صادرات ایران

1 ماه پیش

بانک ملی

1 ماه پیش