۵ مرداد ۱۴۰۴
تقسیم 420ریال سود به ازای هر سهم در مجمع فولاد کاوه
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
26 دقیقه پیش
آغاز به کار رسمی تابلو اوراق بدهی در بازار توافقی فرابورس
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
2 ساعت پیش

برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی با موضوع استراتژی در شرایط بحران

چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی با موضوع استراتژی در شرایط بحران توسط روابط عمومی ایمیدرو و با حضور الیاس حضرتی رئیس شواری اطلاع رسانی دولت و اعضای شورا در محل ایمیدرو برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به نقل از ایمیدرو، در این نشست رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی سخنانی گفت: دشمن در روزهای دفاع ملی به دنبال هرج و مرج اجتماعی بود و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، حضور میدانی رئیس جمهور، رشادت های نیروهای مسلح و مردم؛ این دوران با سربلندی ما به وضعیت آتش بس ختم شد.

الیاس حضرتی با بیان اینکه ارکان مختلف بخش خصوصی در این دوران بسیار اثربخش و خوب عمل کردند؛ افزود: همه ی قشرها و سلیقه ها در این مدت با حس وطن پرستی؛ به دنبال خدمت و دفاع از کیان کشور بودند.

وی افزود: در این زمینه وظیفه اهالی رسانه و روابط عمومی ها در تنظیم روایت ها از حضور حماسی مردم و زحمات آنان با قلمی زیبا بسیار مهم و برجسته است.

حضرتی تاکید کرد که انعکاس و روایت خدمات ارکان تولید در روزهای دفاع ملی نیز از اهمیت بالایی برای شورای اطلاع رسانی برخوردار است.

در این جلسه مدیرکل حوزه شورای اطلاع رسانی دولت نیز ضمن تاکید بر روایتگری اقدامات در طول روزهای دفاع ملی، گفت: ساخت روایت از اقدامات عرصه تولید؛ یکی از الزامات حوزه روابط عمومی ها به شمار می رود.

علامه عزیزی افزود: با توجه به اقدامات موثر فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی در روزهای دفاع ملی؛ برنامه برگزاری “همایش سپاس” به بهانه روز خبرنگار در مردادماه مورد توجه است.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی ایمیدرو ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در دوران جنگ تحمیلی گفت: روابط عمومی ها با استراتژی مشخص و هماهنگ، به اطلاع رسانی منسجم پرداختند.

سولماز ادریسی ضمن تاکید بر ارتباط موثر با رسانه ها در دوران بحران افزود: در این راستا روابط عمومی های معدنی نیز در جبهه اطلاع رسانی و همیاری در بخش های مختلف تولید؛ بسیار برجسته عمل کردند که جای قدردانی دارد.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر ضرورت تدوین سیاست مشترک اطلاع رسانی در شرایط بحران، گفت: یکپارچکی روابط عمومی ها و همسو بودن با سیاست های ملی در نحوه اطلاع رسانی؛ از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ادریسی افزود: ارایه راهبرد مشخص برای روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی در دوران بحران؛ در دستور کار شورای سیاست گذاری روابط عمومی ها قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید؛ در این جلسه مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو به ارایه گزارش عملکرد شرکت ها در روزهای دفاع ملی پرداختند که عمده آن؛ برقراری خط تولید محصولات شرکت ها در این دوران بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

1 ماه پیش

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

1 ماه پیش

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

1 ماه پیش

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

1 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

1 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

1 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

1 ماه پیش

بیمه تامین اجتماعی

1 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

1 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

1 ماه پیش

بانک صادرات ایران

1 ماه پیش

بانک ملی

1 ماه پیش