به گزارش تیترصنعت، این جلسه در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه و با ابهری،معاونت امور شعب، خوشبین و ریحانی، مشاوران مدیرعامل، سمیع معاونت طرح و برنامه، طاهرآبادی، سرپرست مدیریت حسابداری مالی، زرقانی، معاون مدیریت کل بازرسی، اسمعیلزاده، رییس منطقه ۴ و بیگ پوریان رئیس اداره امور هیات مدیره برگزار شد.
در ابتدای جلسه، معاونت امور شعب موسسه، ضمن خوشامدگویی به حاضران، بر اهمیت حیاتی ارزیابی عملکرد شعب و نقش آن در تحقق اهداف کلان موسسه تأکید کردند.
وی با اشاره به تحولات سریع در صنعت بانکداری و نیاز مبرم به انطباق سریعتر با شرایط بازار، افزود: این جلسات نه تنها بهعنوان یک ابزار ارزیابی، بلکه بهعنوان یک فرصت برای بازنگری در استراتژیها و تجدید نظر در فرآیندهاست. ما باید در پی شناسایی و معرفی روشهای نوآورانهای باشیم که نهتنها عملکرد شعب را بهبود بخشند، بلکه زمینهساز تحول و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان نیز بشوند.
ابهری با تأکید بر ضرورت نگاه به آینده و دوراندیشی در تصمیمگیریها، اظهار داشتند: ما نباید فقط بهدنبال رفع مشکلات موجود باشیم، بلکه باید به دنبال راهکارهایی باشیم که به موسسه ما توانایی پیشگامی در عرصه رقابتهای مالی و بانکی را بدهد. به همین منظور، استفاده از تکنولوژیهای جدید و نوآوری در خدمات باید در اولویت قرار گیرد.
وی همچنین تأکید کردند که موفقیت موسسه، تنها از طریق تعامل و هماهنگی مستمر تمامی بخشها و توجه به خواستههای مشتریان و تغییرات روزافزون بازار به دست میآید.
همچنین،با انتخاب هیات رییسه جلسه، اسمعیلزاده، رییس منطقه ۴،گزارشی از وضعیت عملکرد شعب این منطقه ارائه و نقاط قوت و ضعف عملکرد را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.
در ادامه خوشبین مشاور مدیرعامل به بررسی استراتژیهای توسعهای موسسه در سطح کلان پرداختند و بر لزوم پیگیری دقیق و مستمر برنامهها در راستای تحقق برنامه های بلندمدت موسسه، مبتنی بر اهداف ابلاغی بودجه سال جاری تأکید کردند و سپس، به تفکیک عملکرد هر حوزه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و توصیه های لازم به همکاران حاضر در جلسه اعلام گردید.
همچنینمعاونت طرح و برنامه، به بررسی وضعیت طرحها و برنامههای موسسه پرداختند و نکته نظراتی را برای بهبود عملکرد طرحها و ارتقای خدمات موسسه به سمع و نظر حاضران رساندند.
جلسات مجامع داخلی هر منطقه با هدف ارزیابی عملکرد، بهطور مستمر برگزار میشود، قطعاً تداوم برگزاری این جلسات، تأثیر زیادی در رفع مشکلات موجود و تسریع در روند دستیابی به اهداف موسسه دارد و میتواند در ارتقای کیفیت خدمات موسسه تأثیرگذار باشد.
نظرات کاربران