به گزارش تیترصنعت، وی ضمن بازدید از بخشهای گوناگون این مرکز، بر لزوم تعریف مأموریت خاص برای هر کدام از مراکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاههای کشور، متناسب با استراتژی نوآوری فولاد مبارکه تأکید کرد.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با بیان اینکه این مأموریت باید در راستای سه کلانروند صنعت فولاد تعریف شود، گفت: این مأموریت باید به شکلی تعریف و از سوی این مراکز دنبال شود که فقدان هر کدام از این مراکز، به معنای خلل در فرآیند نوآوری فولاد مبارکه باشد.
دکتر سعید زرندی با تأکید بر الگو گرفتن از تجربیات شرکتهای بزرگ دنیا در حوزه نوآوری دانشگاهی، افزود: باید بررسی شود که مرکز توسعه کسبوکار صنعت 4 قرار است چه اهدافی را دنبال کند و چه باری از دوش فولاد مبارکه در راستای تحقق برنامههایش بردارد.
نظرات کاربران