۱۴ مرداد ۱۴۰۴
اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در منطقه چهار شمالغرب کشوردر روز سه شنبه مورخ چهاردهم مرداد 1404
اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در منطقه چهار شمالغرب کشوردر روز سه شنبه مورخ چهاردهم مرداد 1404
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
14 دقیقه پیش
پخش زنده مجمع عمومی  سالیانه شرکت فولاد خوزستان(فخوز)
پخش زنده مجمع عمومی سالیانه شرکت فولاد خوزستان(فخوز)
نوشته شده توسط تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت
5 ساعت پیش

به این سبب که…

به این سبب که…

عضو هیئت‌داوران جشنواره «با رسانه؛ از بانکداری خصوصی تا بانکداری نوین» طی یادداشتی تاکید کرده است آثاری که روزنامه‌نگاران به جشنواره می‌فرستند، حکم آینه‌ای را دارد که گردانندگان بانک می‌توانند خود را در آن ببینند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، متن یادداشت «دکتر یونس شکرخواه» با عنوان «به این سبب که…» به این شرح است:

در کنار فعالیت اقتصادی هر بانک، فعالیت دیگری وجود دارد که سایه به سایه آن حرکت می‌کند؛ «بازاریابی»

جشنواره هم از این قاعده مستثنی نیست. واژه جشنواره اساسا به یک کنش جمعی دلالت دارد که برای یک یا چند دستاورد و یا بستن پیمانی برای فرداها برگزار می‌شود.

از دیگر سو، همه دستاوردها و پیمان‌ها هم به بازبینی راه‌های طی‌شده و ترسیم دقیق مسیرهای آینده نیاز دارند. در همین حال، فرجام همه راه‌ها هم باید به توسعه و گسترش اقتصادی بانک و همزمان به کسب هویت مشروع و قابل‌اتکا برای مخاطبان و مشتریان بینجامد.

جشنواره‌ها با پسوندهای گوناگونی برگزار می‌شوند، اما مهم‌ترین جشنواره‌ها آنهایی هستند که پسوند رسانه‌ای را یدک می‌کشند. اهمیت مورد بحث به این سبب است که آثار ارسالی را روزنامه‌نگاران می‌فرستند؛ آنان که رکن چهارم جوامع هستند و چشمان ناظر بر خدمات و محصولات همگانی.

صرف نظر از اینکه چه اثر و آثاری جایزه می‌گیرند، هر اثر یک فیدبک یا پس‌فرست و بازخورد است. به عبارت بهتر، هر آنچه به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود، حکم آینه‌ای را دارد که گردانندگان بانک می‌توانند خود را در آن ببینند. بگذارید بگویم هرآنچه از سوی روزنامه‌نگاران به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود، در واقع کارکرد مخاطب‌پژوهی برای بازاریابی را دارد؛ آن هم از سوی روزنامه‌نگاران تیزبینی که خبر و نظر را به نمایندگی از افکار عمومی تولید می‌کنند.

به دیگر سخن، آثار ارسالی روزنامه‌نگاران، پژواک صدای مشتریانی است که شنیده یا دیده نشده‌اند. این پژواک‌ها بهترین هدایا برای تصمیم‌سازان و واحدهای بازاریابی، منابع انسانی و روابط‌عمومی به شمار می‌آیند.

افزون بر این، چنین پژواک‌هایی، همان داده‌هایی هستند که برای هر نوع جابجایی در موقعیت بازار، نیاز مبرمی به آن‌ها وجود دارد.

به گمان من، جشنواره‌های رسانه‌ای فقط شلیک آغاز رقابت هستند و مرحله بعد، چیزی نیست جز تحلیل محتوا یا تحلیل گفتمان آثار ارسالی، تا تصویری دقیق از جغرافیای مخاطبان و توقعات مشتریان در اختیار بانک قرار گیرد.

دنبال منظور اصلی خبرها و نظرها بگردید. پیام‌های پرتکرار را فهرست کنید و به طور ویژه، پیام‌های آشکار و ضمنی رسانه‌های اجتماعی را نادیده نگیرید.

برای دست اندرکاران جشنواره ”با رسانه؛ از بانکداری خصوصی تا بانکداری نوین“ آرزوی موفقیت دارم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تیم تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی تیتر صنعت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

پیشنهادات تیتر صنعت

  • شرکت‌های صنعتی و معدنی
  • شرکت‌های بیمه
  • بانک‌ها

شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور

1 ماه پیش

شرکت توسعه معدن و فلزات گهر زمین (کگهر)

2 ماه پیش

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

2 ماه پیش

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

2 ماه پیش
لوگو شرکت بیمه میهن روی دیوار

شرکت بیمه میهن

1 ماه پیش
لوگو بیمه دانا روی دیوار

شرکت بیمه دانا

1 ماه پیش
لوگو بیمه ایران

بیمه ایران

1 ماه پیش

بیمه تامین اجتماعی

1 ماه پیش
لوگو سازمان موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

1 ماه پیش
لوگو بانک تجارت

بانک تجارت

1 ماه پیش

بانک صادرات ایران

1 ماه پیش

بانک ملی

1 ماه پیش